2010/01/12

Jag vet att jag inte skrivit på länge och nej, jag kommer inte skriva ett inlägg om allt jag gjort under tiden jag inte skrivit. Jag kommer däremot bevisa exakt hur tråkigt jag har med en lista jag hittade hos Ella.



Jag gissar att man egentligen skulle gjort den här i december 2009^^


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag gjorde massor jag inte gjort förut.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig några nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Typ

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nope     

5. Vilka länder besökte du?
Estland, Frankrike och Irland

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Det finns säkert massor

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Öhh..? Med mitt minne? Nej.

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag och Erica tog studenten. Och jag började jobba.

9. Största misstaget?
Jag är för cool för att minnas mina misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Hahahahaha! Jaha, det var en allvarlig fråga. Ehm.. Influensa, Kört på en älg = trasig höft, flygit av en häst = jätteont överallt och trasigare höft. 

11. Bästa köpet? 
Min mini-pc 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, shopping och onödiga saker.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Väldigt mycket faktist.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Som om jag skulle komma ihåg sånt.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget vad jag kan komma på

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Se ovanstående svar.

18. Hur tillbringade du julen?
Med Ylva, Marre, Lina, Johan och världens bästa barn

19. Favoritprogram på TV?
Criminal minds, lätt!

20. Bästa boken du läste i år?
Pinoccoeffekten, tror att det stavas så^^

21. Största musikaliska upptäckten?
Ehh.. I dunno

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Wii


23. Något du önskade dig men inte fick?
Nej

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Fick ett Wii..?

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns det säkert men jag väljer att inte tänka på det sättet. Det känns bäst så.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? 
Ickeexisterande? 

27. Vad fick dig att må bra? 
Min familj, där även E, EM och Mary ingår :) 

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Nån snygg säkert

29. Vem saknade du?
Ingen vad jag kan komma på. Jag är ganska nöjd som det är, jag har mina syskon och mina vänner, det räcker så

30. De bästa nya människorna du träffade?
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0