Tjohopp

Jag kände mig jävligt duktig i morse som försov mig när jag skulle köra Emely till skolan.
Aja, det finns inte mycket att göra åt saken nu.

Senare i dag så ska jag till soc och ansöka om pengar för förhoppningsvis sista gången. Jag var på arbetsintervju i går och i förrigår, den jag var på i går hoppas jag verkligen på. De sa att dom skulle höra av sig i veckan med ett svar. Jag vill verkligen få det här jobbet.

Sen så ska jag fika med Larsson i dag också. Vi skulle ju träffats i går men det blev lite för sent för det.
Det var ett tag sen vi sågs, förutom de 5 minutrarna i går då vi hann röka tillsammans sen var vi båda tvunga att gå.

Nej, nu ska jag vara lite social här.
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0