Nu får det fan ta och ge sig!

Jag är så trött på att var sjuk!! Och jag har precis blivit bra igen, jag har typ haft lite hosta men annars har det varit lugnt. Vad händer då? Jo, min hals börjar göra skitont! Jag tror att jag vet källan till problemet, min syster har ju varit här några dagar nu och hon har precis fått halsfluss. Om min hals känns helt cp i morgon måste jag gå till läkaren och om han/hon säger att jag också har fått det så kommer jag bli lite irriterad, jag menar jag har precis blivit frisk igen.. Jag kan väl lika gärna få svininfluensan, vanlig influensa, pesten och lugninflammation när jag ändå håller på.. Skit samma, nu ska jag försöka sova.
Peace!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har inte alls halsfluss, vi vet inte vad jag har.

Jag har inte smittat dig, som du skriver så var du sjuk först. Jag är äldst jag bestämmer!



Sådeså!

Puss

2009-09-16 @ 08:02:45
URL: http://morf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0