Men va fan..

Jag orkar verkligen inte vara sjuk längre.. Det är därför jag inte skrivit på ett tag nu, har bara inte haft ork till det.
Jag orkar inte sitta med den här hostan och shit längre. Måste ju snyta mig varannan sekund känns det som. Och jag har typ blivit imun mot nässpray, det funkar inte längre. Aja, jag ska ju inte sitta här och klaga det finns faktist roligare saker i världen.
T.ex. som att jag och Mary drog till stallet i dag Och jag red i typ en timme. Det var så jävla skönt att få komma ut i skogen och rensa huvudet lite. Plus att det var kul för att hästen var verkligen pigg i dag, han som i vanliga fall helst vill gå supersakta och skiter i allt. Han hade bestämt sig för att han skulle trava i varenda uppförsbacke utan att jag var tvungen att säga till :) Så det har varit en rolig dag. Och jag blev bjuden av Marys mamma på kräftskiva på lördag, kräftor, yay! Fett gott! Men hälsa mamma, tacka för äggen, puss och kram och nyp i stjärten så kanske vi hörs i morgon om jag inte sover bort hela dagen^^
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0