Landskrrrrona (på skånska)

Ja du.. Nu sitter jag här på hotellet i Landskrona och kollar på tv. Det var en mindre bra dag i dag. Det var ju min första dag på jobbet och jag fick jobba med (och skulle lära mig av) Alex, som ha jobbat i två veckor. Okej för att jag inte är säärskillt bra men det var min första dag i dag och hur skillad kan man vara om man bara jobbat i två veckor?

Det var ett jävla helvete att löra hit, 7 fucking timmar i en bil från Sthlm till Skåne.. Och men bara tre (!) rökpauser, efter den första hade jag tänkt att skita i att röka och bara köra hela vägen. Men jag blev så trött att jag kände ögonlocken bli tyngre och tyngre..

Aja, nu ska vi kolla på tv ett tag sen sova, ska ju jobba i morgon igen^^
Peace!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det löser sig gumman, ta det i små steg om du vill, men ta ett steg i taget=)

2009-09-29 @ 08:35:49
URL: http://morf.blogg.se/
Postat av: Emely

Ja du det vet man aldrig :)



Vad duktig du är som körde såååå långt helt själv. Jag kan bli din driver den dagen du blir rik och anställer mig ? :)

2009-09-29 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0