Kräftskiva, wohoo! =)

Jo, det är väl lite sent på året för en kräftskiva som taxichaffisen påpekade på vägen hem. Men jag tycker bättre sent än aldrig! Det var jättekul men goda kräftor hela Marys familj, eller ja typ.. Och jag (självklart), Larsson, Annika och Jocke. Det var faktist väldans trevligt, även om det mot slutet av kvällen blev mer alkohol än kräftor ;) Smart som jag är kom jag på att jag skulle vara tvungen att byta buss två gånger om jag hade otur, och riktig otur hade betytt vänta 20 min vid varje byte. Men vilken tur att jag inte hade otur då^^
Jocke skulle ändå ta en taxi till handen så då tyckte jag att han kunde vara snäll och bjuda mig, och yay det gjorde han. Och från handen så gick bussen till Tyresö och inte bara till Brandbergen så jag kunde komma hem till Sågen utan byten och väntetid =) Ja, trevligt var det ju och nu ska jag nog sova, är lite trött. God natt.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0