Jag vill inte prata med er!

Det var en av de första sakerna jag fick höra i dag. Jag blir dumförklarad och hatad. Okej inte hatad, det är kanske att ta i men kul är det inte. Det suger för jag vill ju ha det här jobbet, jag vet att jag kan vara riktigt bra på det, men jag får bara ine en chans. Det positiva är iaf att jag kanske får åka till Mariestad i morgon i stället. Det känns skönt, det hoppas jag på. Då skulle jag få jobba med någon som vet vad han håller på med, någon som jag skulle kunna lära mig massor av.

Jag sitter just nu på hotellrummet och har jättetråkigt. Den här dagen har varit bajs den också, på flera sätt. Dagen börjar med att jag fortfarande inte har fått mina pengar från soc, som jag borde fått för flera dagar sen. Sen så lyckades jag sälja mitt första abb (efter tre dagar!!) och blev fett glad, när jag kom till hotellet och skulle regga det så visade det sig att han inte var kreditgodkänd, vilket betyder att det var i onödan för de blir inget abb alls = jag får inga pengar. BAJS. A just det, på tal om pengar och soc. Det var ju viktigt för mig att få pengarna i tid för att jag måste ju äta och så. Det är inte så lätt när pengarna jag hade tog slut i dag PLUS att jag bara har fyra cigg kvar. Om jag inte fått pengarna i morgon så vet jag inte vad jag gör. Måste ringa och skälla på dom, men sen då..? Kim + ingen mat + inga cigg = ett helvete för människorna runt omkring mig.

Nej men nu kan väl världen skita ner sig, jag ska sova nu.

Kommentarer
Postat av: Emely

Men gumman då, imorgon blir det bättre. eller idag. VI HEJAR PÅ DIG!!!!!



PS: har inte Erica sagt att nordeas grej hade krachat så det vart något knas med soc pengarna ?

2009-10-01 @ 01:27:55
Postat av: ella

JAG VILL SE DEN, men har aldrig gjort det :( DUMMA FILMER.. jag vill kunna ladda ner

2009-10-01 @ 12:55:48
URL: http://bogstedt.blogg.se/
Postat av: Erica

JAG ÄLSKAR DIG !!

2009-10-20 @ 11:50:09
URL: http://yourica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0