Som taget ur en dålig amerikansk jävla skräckfilm

Så är det på det här "hotellet" som vi bor på.

I går när vi skulle centrum var vi tvunga att åka buss för att det är för långt att gå och det finns ingen gångväg över åkern haha.
I alla fall så stog vi vid vägen och väntade på bussen. Det såg ju bara så dumt ut när vi stog vid en öde landsväg och allt man ser är ljuslycktorna på någon enstaka bil som åker förbi och lastbilarna som står parkerade brevid.
Allt jag kunde säga emmelan skrattattackerna var "nu saknas bara den galna yxmördaren så är det verkligen en dålig amerikansk skräckfilm!" Och Isa blev lite rädd haha!

Och jobbet här då, ja du.. Så här lite folk har jag aldrig varit med om. T.o.m personalen på karlsson är förvånade över hur lite det varit den här veckan. Men det ska vara nåt jävla jippo till helgen så då hoppas vi på massa människor. Det gäller att tänka positivt! Helgen kommer att äga! Aja, nu ska jsg sova lite. God natt.
Peace!

Kommentarer
Postat av: Emely

Hihi jag vet , Alfonsär min prins!!!

2009-10-22 @ 00:36:48
Postat av: Lina

Hahahah, fantastiskt! Men det är ute med yxmördare, nu kör vi på psykfall som kidnappar folk istället:P



Bra där! Klart att det kommer massa folk till helgen.

2009-10-22 @ 10:00:11
URL: http://morf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0