Jaha..

Nu vet jag verkligen inte hur jag ska göra..
Trots att jag blev lovad att jobba i Stockholm den här veckan så ska jag tydligen jobba i Strängnäs ist.
And the thing is, jag har inte ens pengar så att jag kan ta mig dit.
Först tänkte jag att det skulle va lugnt eftersom vi hade bil, då skulle jag kunna pendla och äta hemma.
Men det finns bara en fungerande bil som de andra ska ha, den andra bilen hade ju jag sönder.
Så nu måste jag ha pengar till att åka dit OCH pengar så att jag kan äta i en vecka dessutom..
Jag vet verkligen inte hur jag ska lösa det här, jag menar okej, jag skulle kunna låna pengar av nån till biljetten. Det kostar inte så mycket men inte en chans att jag lånar så mycket pengar, det är ju inte så att vi kan åka till ica och handla lite utan det är ju att käka ute i en vecka..
Åhh! Jag vet fan inte vad jag ska ta mig till.
Nej, nu skiter jag i det här och gör som alltid, skjuter undan problemet tills i morgon. Nu ska jag titta på tv och låtsas må bra

Kommentarer
Postat av: Lina

Säg att du inte kan? Skylla på att du måste ta hand om söt? Eller åka och köpa mat på Ica i alla fall? kanske inte världens lyx-käk, men man kan alltid överleva på det. Puss

2009-10-18 @ 22:11:55
URL: http://morf.blogg.se/
Postat av: Marre

Det är bra att låtsas må bra, om man gör det tillräckligt länge så mår man till slut bra... iaf så hoppas jag på att det är så :P

2009-10-19 @ 13:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0