Måste väl vara duktig och blogga jag också..

Jag kan ju säga att jag är måttligt arg just nu. Jävla cpgubbe håller på att dryga sig på facebook.
Jag är en sån person som gillar att argumentera med folk, speciellt med de som inte delar mina åsikter, det blir ofta väldigt roligt. Men personen man pratar med får gärna ha ett iq högre än en fästing. Jag blir så förbannad när vissa ska nervärdera andra hela tiden, och se smarta ut själva. Det funkar fan inte så, jag är smartare än du! Du vet det, jag vet det, fan alla vet det! Och att sen ta till personangrepp bara för att du inte kommer på något att säga, det är fan inte rätt!
Ja, min mamma stack. Tack för att du drar upp det. Ja, den "rätta" ägaren till min hund tog tillbaka honom. Tack för att du drar upp det också.
Gör du så mot mig får du fan skylla dig själv när jag påpekar att du är en alkolist och att din fru var otrogen.
Sen det faktum att du anklagar mig för att vara rasist och sen själv säger att "dom" är dumma i huvudet går inte heller ihop.
Och hur har du mage att klaga på din frus ex? Jag har inte träffat honom, jag känner honom inte, jag kan inte döma honom. men jag känner dig, jag vet hur du är. Enligt min åsikt så kan en man som slår sin fru framför sin son och kallar sina barn för horungar inte klaga på en annan mans barnuppfostran.

Du må försöka vara tuff på utsidan och låtsas vara allmänbildad, men jag vet. jag vet att på insidan finns en vilsen och rädd liten pojke. Du är ett patetisk och tomt skal av vad som en gång var en människa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är bäst, du skriver bäst och jag älskar dig mäst!

2009-11-19 @ 21:29:09
URL: http://morf.blogg.se/
Postat av: Lenita

Nogär du din systers syster alltid! =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0