Oj, nu var det länge sen jag skrev

Nu vet jag inte riktigt var jag ska börja någonstans. Det var ju ett tag sen jag skrev sist.. Sitter just nu och kollar på Criminal minds, som för övrigt är världens bästa program! Åkte till Irland med Ylva och Vanja för typ en vecka sen, och jag var jäättedum som missade Emelys födelsedag! Jag köpte massa fiiiina kläder. Shitload med kläder = en glad Kim =) Och ja.. Vi gjorde inte så mycket förutom att shoppa, shoppa, shoppa, ta en rökpaus, shoppa, lämna av alla kassar på vandrarhemmet, gå och shoppa lite till och äta onyttig mat. Plus att jag åker tillbaka den sjunde januari, yay!


DET ÄR JULAFTON IDAG!!
Jag som har varit utan julstämmning hela tiden och varit lite orolig över att jag inte kommer in i det, men nu jävlar! Jul jul, strålande jul! Jag längtar tills vi kommer få se Melvins och Tristans glada miner när dom får riva upp alla paket. Vi andra har kommit överens om att inte köpa julklappar till varandra i år. Det känns bra, ingen stress, ingen ångest över att någon inte blir nöjd men sitter med ett fakesmile. Vi ska fira som förra året, jag, Lina, Ylva, Marre och pojkarna. Det känns också jävligt skönt, ingen fyllefamilj som inte kan prata i normalton, utan bara våran nöjda egna lilla "familj". Förra året kom jag fram till att jag tycker om julen, jag tycker faktist mycket om julen. För första året på länge så satt jag inte ensam i ett rum och grät för att alla är helt dumma i huvudet, vi hade jättetrevligt, vi skrattade och var glada. Jag hoppas på en sån jul igen.

Nej, nu ska jag fortsätta att kolla på tv och sen gå och lägga mig.


GOD JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0