Wohoo!

Sitter i soffan och kollar på någon cpserie. Har precis kommit hem från Stockholm Ink Bash och har två coola tröjor som jag var tvungen att köpa. Och så gjorde jag en ny ascool tatuering =) Jag tycke ju att min högra handled kände sig tom och ensam så jag har funderat ett tag på att göra en stjärna där. Vad är då bättre än en mässa med massa, och jag menar massa bra tatuerare? Jag gjorde min hos någon spanjor som knappt kunde engelska^^ Men jag blev jättenöjd! En liten stund in så beodrade jag Marre att gå och köpa något alkoholhaltigt till mig. Den gjorde fan ondare än den jag har på den andra handleden! Fy fan, jag höll på att börja gråta. Tur att jag inte har fler handleder att göra något på iaf :) Åka dit nästa år är fan ett måste! Nu ska jag leka lite med datorn och sen sova. God natt.
Peace!

Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe, jag var också där :)

satt och läste lite, eller ja en del (A). Gillar din blogg :)

2009-10-14 @ 03:32:12
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0