Socfall är vi allihopa, allihopa!

Fy för att bli väckt av telefonen! Erica ringde mig, vi ska mötas i handen i dag. jag måste till soc och ansöka om pengar för nästa månad, suck. Jag vill bara ha ett jobb så att jag kan betala min hyra själv, är det verkligen för mycket begärt? Den här månaden har iofs varit lite slö för mig men jag har ändå sökt 22 jobb. Hur länge ska jag behöva hålla på så här?
Man får komma ihåg de positiva sakerna, som att jag råkade beställa två saker på nätet i går. Ett par örhängen i silver som är hur coola som helst och ett armband. Jag kännde att jag behövde muntra upp mig själv, plus att det kostade typ ingenting och men med lite puppyeyes så kan jag nog få pappa att betala det åt mig =) Nej, det ska jag inte, jag är en vuxen människa. Min pappa ska inte ta hand om mig längre! Aja, dags att runda av så att jag kan åka någon gång.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0