Promenad :)

Jag har precis kommit tillbaka från en skön promenad med syster. Hon ringde när jag precis höll på att stänga av datorn och skulle gå ut. hon behövde hjälp med att skriva en grej. Klantarslet har ju brutit handen och kan inte göra särskillt mycket^^ Så jag tyckte att jag kunde hjälpa henne om hon gick ut med mig. Så vi promenerade i skogen och tog en skön rökpaus vid det fina vattnet. Vi snackade lite och kom fram till att vi ska nog åka till Irland. Jag vill ju verkligen åka tillbaka dit. Det är så underbart där! Så den 14de december åker vi. Det är ju iofs bara två månader sen jag var där men man blir ju helt kär i stället! Shoppingen är typ gratis känns det som. När jag var där senast så var det dyraste jag köpte ett par skor som gick på 400, och dom var så värda dom pengarna. Priserna är helt sjuka! Ett par jeans för 70 kr, och tröjor för ca 50! Fast det roliga är hur dumsnål man blir av priserna, när jag stod där inne på Penney's, som för övrigt är den nya religionen^^ och kollade på ett par jeans som kostade 19 eouro och tänkte "har jag verkligen råd med dom här?". Sen kom man ju på hur dum det var. Hallå?! Ett par jeans för 200 spänn, klart jag ska ha dom! Aja, nu ska jag tydligen titta på Bolt med Melvin och Tristan men vi höres.
Peace!
//Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0