Nu bor jag officiellt i Sågen :)

Tjenare tjenare. Sitter och har lite tråkigt, ska sova snart. Nu har jag flyttat och har bara lite grann kvar att packa upp. Det var lagom kul att komma till statoil och den enda bilen dom hade inne var den största. Det gick ju bra, den var bara lite läskig att köra i början. Snälla Mary, Johan och Tommi hjälpte mig att bära allting. Så nu bor jag officiellt inte i Västerhaninge längre. Jag hade en stor flyttkartong med skor och typ 5 med kläder! Ibland så undrar jag hur fan jag köpt allting. Plus att nu har jag ju en tv så Marre kopplade in mitt Wii och vi har sutttit och nördat oss :) Nej, nu ska jag försöka att sova, har lite grejer som ska göras i morgon. Som tex jag och syster ska till stallet, WIO WIO WIO!
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0