Måste sova nu..

Jag ska upp tidigt i morgon, jag ska köra Emely till skolan. Jag ska vara i vh halv åtta.
Jag måste även börja fixa mina grejer i morgon. Jag fick precis veta att om jag flyttar den här veckan så behöver jag inte betala hyra för september. Synd bara att jag har hela veckan planerad. I morgon ska jag köra Emely sen börja packa mina grejer och städa. På torsdag är det fika och Erica som fyller år. På fredag är det kryssning med lekplatsligan, dvs Marre, Mary, Tim, Tims kompis, Mogge, Emelie och nån till^^ På lördag kommer vi hem från kryssningen, ska tydligen hem till Erica på mer fika plus att jag och Mary är bjudna på fest. På söndag ska jag fixa en lastbil och köra över mina grejer som förhoppningsvis är nerpackade. Jag snackade med Marre och Mogge och jag hoppas att dom hjälper mig, inte en chans att jag skulle klara att göra det själv. För ett sånt jobb behövs någelunda starka män :p
Nej nu måste jag lägga mig så att jag kommer upp i morgon.
Peace!

Kommentarer
Postat av: emlyk.blogg.se

Kallar du Marre för en stark man ? hahaha....

2009-08-26 @ 22:47:20
URL: http://emlyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0