Lollipop lollipop ooh lolilolilolilolipop *smack* Badumdumdum

Nej, jag är inte alls flumm idag^^ Var ju hos Erica igår och åt jättegod kycklingtaco. Fast vi upptäckte nog att vi och köksredskap inte alltid funkar så bra ihop som man kan tro ;) Och till efterrätt tvingade Emely mig att baka kladdkaka. Som vanligt blev den jättegod * klapp på axeln*. Jag måste nog hoppa in i duschen snart, ska in till stan med Mary idag. Vi måste kolla upp exakt var Oskarsteatern ligger så att vi vet vart vi ska i morgon. I morgon, yay! Det är bara en dag kvar! Vi ska ju se Stephen Lynch, han äger. Vi kommer säkert skratta så mycket att vi kissar på oss^^ Hmm. Får nog lägga ner ett par extrabyxor i väskan för säkerhets skull, haha. Men men, nu ska jag duscha.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0