...

Sitter här, uttråkad som fan. Vet inte riktigt vad jag ska göra... Tankarna far runt i huvudet hela tiden, jag kan inte riktigt varva ner. Det återkommande temat är ju jobb. Jag sitter och söker jobb som en idot varje dag men får inte ett skit! Till och med ett "nej tack, vi är inte intresserade. Men tack för din ansökan" tycker jag iaf att man borde få. Men men, folk är ju dumma i huvudet, så är det bara. nej, jag får hålla ut så länge. Det löser sig nog, jag ska lösa det om jag så måste söka alla jobb i Svergie 100 gånger om. Jag är en simmare! Många fattar nog inte vad det betyder, men mina närmaste förstår. Jag tänker inte sjunka, inte nu när jag tagit mig så här långt. Det löser sig, Det löser sig, Det löser sig. Hoppet är väl det sista som lämnar människan?

//Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0